دسکتاپ سه بعدی - MPcomputer


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 مهر 1392
بازدید : 363
نویسنده : sepehr

امروز قصد دارم نرم افزار Shock Desktop 3D که برای سیستم عامل ویندوز ویستا و ایکس پی می باشد را به دوستان معرفی کنم . این نرم افزار رایگان به شکلی بسیار جالب دسکتاپ و کلیه آیکون ها موجود بروی دسکتاپ را به صورت سه بعدی در می آورد ( تصویر زیر تصویر دسکتاپ کامپیوتر من می باشد که با استفاده از این نرم افزار سه بعدی شده است ) .

دسکتاپ سه بعدی - MPcomputer

کار کردن با نرم افزار Shock Desktop 3D بسیار راحت می باشد و با اجرای این نرم افزار فورا محیط دسکتاپ ویندوز Xp و ویندوز ویستا به صورت سه بعدی در می آید و نکته ای که بسیار جالب توجه است که با سه بعدی شدن دسکتاپ حرکت آیکون ها نیز سه بعدی می شود !!!!

بعد از دانلود کردن نرم افزار Shock Desktop 3D و اجرای آن دسکتاپ شما به حالت سه بعدی در می آید که می توانید با کلیک راست کردن بروی این دسکتاپ ( مطابق تصویر زیر ) سایز آیکون ها را تغییر دهید ، آیکون ها را به شکل مکعب سه بعدی در بیاورد و .....

دسکتاپ سه بعدی - MPcomputer

ویژگی های نرم افزار Shock Desktop 3D :

1- تغییر زاویه نور بروی دسکتاپ
2- حرکت سه بعدی آیکون ها بروی دسکتاپ
3- تبدیل آیکون ها به شکل مکعب و سه بعدی

http://www.docs.kr/entry/Download-Shock-Desktop3D-en





:: برچسب‌ها: ثبت در موتورهاي جستجو گر , لپ تاپ , کامپيوتر , آموزش , علمي , , 1100 , 125451 , ترفند , اينترنت , ترفند کامپيوتري , ترفند ريجستري , ترفند ويندوز , نصب ويندوز ويستا , نصب ويندوز7 , نصب ويندوز اکس پي , نصب ويندوزxp , مخفي کردن درايو , مخفي کردن فايل , شکانردن پسورد اکس پي , شکاندن ويندوز xp , باز کردن ويندوز اکس پي , باز کردن ويندوزxp , نفوذ به ويندوز اکس پي , نفوذ به ويندوز ويستا , نفوذ به ويندوزxp , نفوذ به ويندز7 , رايت بيشتر از700 مگابايت در سي دي , رايت بيش تر در سي دي , عکس , ابداعي که سرعت اينترنت را تا 50 برابر افزايش مي دهد , ا ترفندهاي کامپيوتر , نرم افزار کامپوتر , اموزش ويندوز , آموزش شبکه کامپيوتر , اموزش تصويري اينترنت , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ خود خوش آمدید

این وبلاگ را چگونه دیدید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفندهای کامپیوتر و آدرس sepehranlin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 15465
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com